Jeugdlintje voor Meggie Molling

Vrijdag 26 april 2024:
Bij de basisschool verzamelen zich opeens een hoop mensen en leden van onze Scouting. Oeps, daar komt ook onze burgemeester Miriam Clemonts-Aretz en wethouder Bjorn Molling.
Allemaal inhet geheim voorbereid ! Voor onze Meggie.
Kijk hier voor het filmpje.

Meggie 4

Meggie Molling studeert aan de opleiding Verpleegkunde van het Vista College. Vorig jaar stond het voortbestaan van het Beverstafteam van Scouting Don Bosco Ulestraten ernstig onder druk. Mede dankzij de inzet van Meggie en de inzet van het Beverstafteam is de Bevergroep voor de kinderen van 4 tot 8 jaar nieuw leven ingeblazen.

De Bevergroep besteedt veel aandacht aan samenwerken, zelfredzaamheid en het ontwikkelen van sociale vaardigheden. Meggie is betrokken bij de activiteiten van diverse speltakken. Ze heeft een belangrijke rol gehad bij de organisatie van het kampweekend in maart jongstleden en een komend kampweekend staat alweer op stapel. Verder houdt ze zich met de sponsoracties van scouting en is betrokken bij UK '98.

Meggie is daarnaast vaak te zien op het voetbalveld van RKUVC waar zij de helpende hand toesteekt bij de activiteiten die door de club georganiseerd worden.

Meggie namens alle leden van Scouting Ulestraten: van harte gefeliciteerd met dit wel verdiende jeugdlintje van de Gemeente Meerssen.