RSW Smoke Jamboree 2022

Zoals het nu uitziet mogen de activiteiten ovb weer doorgaan.

Van 8 t/m 10 april 2022 gaan we dan ook weer naar de jaarlijkse regionale RSW/Smoke jamboree.

Thema: Highland Games

Locatie: Urmond

Adres: Terrein nabij Beekstraat / de Uhr

Deze jamboree is opgedeeld in twee terreinen. Eén voor de Regionale Scouting Wedstrijden en één voor de Smoke jamboree en

De deelnemers aan de regionale scouting wedstrijden gaan volledig zelfstandig een kamp draaien waarbij zij zelf verantwoordelijk zijn voor kampopbouw, koken, hike, planning en meer.....  doorgaans nemen hier ongeveer 12 wedstrijdteams een deel. Dit onder toezicht van de Subkampstaf.

De Smoke jamboree deelnemers nemen ook deel aan alle activiteiten en kijken en moedigen hun eigen team aan.

Belangrijk is wel dat de deelnemers vóór vertrek gegeten dienen te hebben. Er is na aankomst op het terrein geen mogelijkheid om een maaltijd te maken. Later op de avond volgt echter nog wel een snack.

Kosten voor deelname: €25,--

Schrijf je in door op hier op te klikken

Inschrijven kan tot uiterlijk 6 Maart

Aanvang:

• De deelnemers aan de wedstrijden (Het RSW team)worden vrijdagmiddag om tussen 16.45 en 17:00 uur uiterlijk verwacht in Urmond.
  • De deelnemers aan de smokeworden vrijdagmiddag tussen 17:30 en 18:00 uur verwacht in Urmond.

Einde:

• Zondag rond de klok van 13:30 worden de winnaars van de wedstrijden bekendgemaakt. U bent van harte uitgenodigd om te komen kijken. Aansluitend kunnen de scouts met hun ouders richting Ulestraten vertrekken.

Wat neem je mee:

• Slaapmatje ( geen luchtbed!)
  • Slaapzak
  • Extra deken
  • Regenkleding
  • Toiletartikelen
  • Stevige wandelschoenen
  • Schone en warme kleren
  • Theedoek

LET OP! Het kan in de nacht nog erg koud worden. Neem een extra deken en extra warme kleding mee!

Wat neem je NIET mee:

• Energydrank (Red bull, Monster etc.)
  • Geld
  • Smartphone