Mooie 12e plek in JOTI Express

Een flink team van Scouting Ulestraten, welk bestond uit stafleden bestuurleden en Explorers begon vrijdag 19 oktober aan de Joti Express.

Joti Express is een provinciale ledenactiviteit voor alle Limburgse scouts van 15jaar en ouder. Zowel online als offline werd het spel samen met teams uit de hele provincie gespeeld.

Expeditie Joti Express bestond ook dit jaar weer uit een hoeveelheid aan veelzijdige uitdagingen aangeboden zoals cryptisch omschreven locaties (crypto's) en teamopdrachten (teamo's).
Elke uitdaging leverde punten op. Met auto;s en openbaar vervoer van Maastricht naar Heerlen en van Heerlen naar Sittard.

Na een enververende avond zat de jury te tellen aan de einde uitslag en alle Joti deelnemers van Scouting Ulestraten deden zich tegoed aan een flinke pan shoarma. In de vroeg ochtend werd de einduitslag bekend: een mooie 12e plek voor onze deelnemers!

Op naar volgend jaar.