Klusdag en opening seizoen 2018

Hoi allemaal,
(stafleden/bestuursleden/PlusScouts/en andere vrijwilligers)

Hopelijk hebben jullie een mooie vakantie achter de rug of genieten jullie nog even van de laatste week.

Zoals jullie allemaal weten hebben we op 18 augustus onze traditionele barbecue voor stafleden met hun partner en kinderen. Onder het genot van een hapje en een drankje kunnen we dan even gezellig bijkletsen en openen we het nieuwe seizoen.

Voorafgaand aan de BBQ gaan we onze langverwachte klus-dag invullen. Afhankelijk van het aantal deelnemers zal ik een lijstje maken met klussen welke we gaan aanpakken.
Ik zal jullie dan nog benaderen met eventuele gereedschappen de we hierbij nodig zouden kunnen hebben.

We starten om 10:00u, lunch wordt uiteraard verzorgd en we gaan door tot uiterlijk 17:00u. Vanaf 18:00u verwachten we jullie dan voor de BBQ. Willen jullie mij uiterlijk woensdagavond per mail of app laten weten of je er bent voor te klussen en/of de BBQ en met hoeveel personen jullie komen BBQ-en. Eventuele dieetwensen of allergieën ook graag doorgeven, dan kunnen we hier rekening meehouden bij de bestelling.

Met vriendelijke groet,
Scouting Ulestraten