GECANCELD Open dag op 25 juni

Wegens familieomstendigheden van een van onze staf/bestuursleden hebben wij besloten om de open dag van 25 juni a.s. niet te laten doorgaan.

-------------------------------------------------------------------------------------
Ben jij op zoek naar een uitdagende hobby en wil je graag meer weten over het Spel van Scouting of Scouting Ulestraten?

Kom dan naar onze opendag en maak kennis met onze vrijwilligers en jeugdleden onder het genot van een kopje koffie, thee of glaasje fris. Maak kennis met onze Bevers, Welpen, Scouts, Explorers, Roverscouts, Plusscouts en bestuur.

Doe een meet and greet met Bassie en Adriaan in hun eigen caravan, ontdek het hele gebouw en ervaar het plezier van kampvuur maken en spelletjes spelen.

Tot zaterdag 25 juni !
HK de Kwakskoel