SliderSub5.jpg
Shadow

Eindelijk weer een feestje: CV Disco 2022

Zaterdag 19 februari was het dan eindelijk weer mogelijk een carnavalsdisco te organiseren. Lange tijd was het onzeker of het door mocht gaan, maar gelukkig hebben onze Roverscouts het initiatief genomen en zijn aan de slag gegaan met de organisatie. Veiligheidshalve alleen voor kinderen onder de 18, onder begeleiding van staf en Roverscouts.

Het was nogal kort dag voor iedereen om een act samen te stellen en op tijd in te schrijven, maar toch stond de teller op 7 acts bij aanvang. Maar wat blijkt ook dit jaar barst Ulestraten van het talent, dus na een half uurtje was dit aantal ruim verdubbeld!

We begonnen de avond met een optreden van de allerjongste, onze Bevers. Onder begeleiding van zusters Marjo en Resi dansten zij op een toepasselijke versie van Links Rechts uit het bekende TV programma Even tot Hier.

Als dank voor een geweldig optreden kreeg iedereen hun eigen “Five minutes of Fame” met bijbehorende wisselbeker en fotoshoot. Verder was er voor iedereen voldoende ranja en halvewege de avond werd iedereen getrakteerd op een bekertje cola of sinas met een zakje chips. Daarmee was het feest compleet en verlieten de laatste kinderen om 22:15 uur de Kwakskoel.

Langs deze weg bedanken wij Tim als kartrekker, onze DJ Sven, voor licht en geluid, Lieke en Remy voor de presentatie, Esmee, Donna en Meggie als bardames, Paul onze huisfotograaf en de rest van de aanwezige staf voor een toeziend oogje.

Op naar volgend jaar, gelukkig hebben we de foto’s en filmpjes nog.
Klik HIER als je de foto's en filmpjes wil zien.