SliderSub5.jpg
Shadow

Creatief bezig tijdens IScout

Zaterdag 5 maart 2022:
Sterk onderbezet (wegens vakantieverplichtingen van vele stafleden) begon de Bende van Ellende met 11 personen aan de Iscout 2022 Reis om de wereld. Vol goeie moed begonnen 4 Scouts met hun digitaal speurwerk naar de antwoorden van de reisvragen. Alle andere aanwezigen begonnen aan creatieve Doe-opdrachten om foto’s of filmpjes te maken van: Vegan telefoon, autistisch keukenkastje, buro op hoogte, Freek Vonk enz.

Voor elke goed afgeronde Doe-opdracht konden we twee Reisvragen kopen. Het team dat de meeste Reisvragen goed beantwoord wint het spel.

Tegen 23.00 uur was het tijd om de eindstand op te maken. Met de 29 punten die we behaalden eindigden we als #417 (vd 605). De sjpass en plezeer (en broodjes frikandel) die we hadden was er niet minder om. De vraag blijft echter WAAR die Rambo in z’n golfkarretje reed en wat die zomerhit uit 1984 was? Volgend jaar weer!

Voor foto’s en filmpjes klik hier.