4Scouts evenement 2022

Beste stafleden, ouders / verzorgers en scouts.

Ook zo toe aan weer een gezellig scouting event na al die corona perikelen?

Op ZATERDAG 08 EN ZONDAG 09 OKTOBER 2022 organiseert de 4Scouts werkgroep het ‘4Scouts Scouting Event 2022’.

Dit keer blijven we een nachtje overnachten, krijgen jullie een zoektocht naar de juiste locatie, zorg je voor stookhout voor het kampvuur en leer je iets meer van de natuur, gaat op jacht naar je ‘vlees’ en bekijkt de natuur eens van een ander hoger perspectief.

Dit evenement is dus voor alle scouts die over de juiste mentaliteit beschikken en hun hand niet omdraaien voor ‘lekker bezig zijn’, graag willen/kunnen samenwerken en nieuwe dingen ontdekken, willen communiceren met andere scouts en er gewoon een gezellige boel van maken. Dit jaar zijn er heel veel scouting verenigingen uitgenodigd en dat zorgt ervoor dat we weer meer scouts een onvergetelijke dag kunnen bezorgen.

Wil je mee doen, wacht dan niet te lang om je op te geven. Om e.e.a. wel in goede banen te kunnen leiden werken we met een maximum aantal scouts en wie dus het eerst inschrijft …..

Wat krijg je van ons:

• Een supergezellige dag met veel scouts,
  • Diverse activiteiten
  • Avondeten en ontbijt.
  • Kampvuur
  • Uitdaging
  • Tussendoortjes
  • Een Aandenken

Schrijf je uiterlijk in voor 16 september 2022.

Inschrijven kan door HIERop te klikken.

Kosten voor dit evenement is €16,-

We verzamelen op zaterdag 8 okt. om (uiterlijk) 08.00 uur bij het station in Meerssen (P&R). Daar kunnen jullie op zondag ook weer opgehaald worden (tijdstip wordt nog gecommuniceerd).

WAT NEEM JE MEE

• Meenemen van elektrische apparatuur is op eigen risico
  • Kompas en kaarthoekmeter ( krijg je van de staf )
  • Goede wandelschoenen / Scoutfit ( verplicht )
  • regenkleding of warme kleding,
  • Sportkleding (voor sportieve activiteit)
  • Lunchpakket (zaterdagmiddag). Neem zelf ook iets te drinken mee (flesje/bidon),
  • Bord, beker, bestek (zet goed leesbaar je naam er op!),
  • 2 eieren
  • Slaapzak / slaapmatje o.i.d. en je slaap- en toiletspullen
  • Lekker weer en goede zin.